Til førstesiden »
Sykepleien 05.03.2021 kl. 16:25

Quiz: QSOFA, ISBAR OG NEWS – vet du hva du snakker om?

En viktig lederegenskap i teamarbeid er å lytte til innspill, innhente og formidle informasjon 2, 29...


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
05 06 10 11 12 13 14 15 16 17 17/2013 18 19 20 21 22 23 24 24-7; 25 26 27 28 29 30 41 0098 2005 2009 2010 2011 2011;62:15865 2011;502:7987 2012 2012;21:15 2013 2013;336:64854 2013;849:11926 2014;346:e537 2014;5310:58994 2015 2015;8:337 2015;303:43946 2015;357:8817 2016;3810:96680 2017 2017: 2017;54:620 2017;265:297 2017;262324:397489 2018 4220/sykepleienf 24862 Aarlie Aase AboutTeam acute AE Agency ahrq Akademisk; aktuelle al alene alle alltid AM Ambrose an An analysen analyseprosessen analysere anbefalinger and Anderson Anderssen andre Andre andreforfatteren Annals annerledes annet anvende anvendes as aspx Association assosiasjonseffekter at attachment/4084? av baccalaureate Ballangrud bare barnesykepleie Bauman bedre begrepet belyse BEME Berlin: Best betydningen bevisste bevissthet Blazeck ble bli blir Bogaert Bowling bridge briefing Brinkmann bruke brukte Buckley Buerschaper by både care Care case change Chinese classroom Clin clinical CNE Coleman com/nvivo-product/nvivo11-for-windows/pro communication communication: courseware Crew Crisis culture Curley da Darcy datamaterialet De de death: Declaration deltok den denne der derfor dessuten det Det Disse dobbeltrolle DOI: download=false&; du EB Educ education Education education: effect Effektiv effektive efficiency egen egenskaper eller en En endre enkelte environment er erfaring erfaringer erfarne et Ethical Evaluation Evidence evne factors fagdager faktisk faktorer faktumet felles ferdigheter fhi fikk fire flere fokusering fokusgruppe fokusgruppeintervjuene Fokusgrupper for For forbedre foreslo Forfatterne forfatterne forfatternes Forfatternes forforståelse forforståelsen Forforståelsen formidle Foronda forskere Forskning forskningsdepartementet forskningsintervju forskningsmetode forskningsprosessen forstå forsøkt forutsetning forutsetninger forventet forverret fra fra: fremtidige fryktet fulgte funn Funnene funnene får för før Først Første- Førsteforfatteren Gattamorta Gausvik gir gjenkjennes gjennom gjennomført gjøres GK god Godt gov/teamstepps/about-teamstepps/index Greene gruppedynamikken Guide Gyldendal ha hadde Haerkens Hancock Hand har hatt health Healthcare Hegland hele Helsedirektoratet Helsedirektoratet; helsefag helsepersonell helsetjenesten; helsevesenet Helsinki Helsinkideklarasjonen hendelser hender hensikten hensiktsmessig Hensman high high-fidelity Hirsch Hoeven Hofinger holdt Homogenitet hos html Human human Husebø hva Hva hver Hvilke hvordan høre I-IoH I: ICU: ihi ikke ikke-tekniske imidlertid implementere implementering implementeringsprosesser implementert improve Improvement improves Improving in informasjon informasjonssterkt informerte ingen innen innhente innsamlede innspill integrated integrative Intensive intensivsykepleie interdisciplinary interesse International interprofesjonelt intervention intervjuene intervjueren Intervjuerne introduce introdusere involving Iorianni-Cimbak IS IS-2583 ISBAR ISBAR-strukturen Jamtvedt Jenkins JJ job Journal KA kan Kartlegging kartlegging-av-begrepet-pasientsikkerhet Kelly Kesten KG Kim klarlegge klinisk kollegaer kommer kommunikasjon Kommunikasjon kommunikasjonsstruktur kommunikasjonsstrukturen kommunikation kompetanse Konklusjon konkrete KR KS kultur kunne kunnskap kunnskapsbasert kunnskapssenter Kvale kvalitative kvalitetstiltak kvinnelige lagprestasjon land langtidseffekter Lautar LE learning ledelse lederegenskap leger Liang likevel likhetstrekk liten literature Lund: lytte lærere lærte MA Mahoney Malterud Man management manglet masterprogrammet MD med Med medførte Medical medical medisin Medsurg medvirket Meester Meldeordningen mellom menn Menneskelige mer meta-analysis metning Metodiske Miller model momentene momenter Monsieurs muligheten Multidisciplinary MW Mølstad Nasjonalt NDASH nedlastet need negative net/policies-post/wma-declaration-of-helsinki-ethical-principles-for-medical-research-involving-human-subjects/ NEWS No no/globalassets/dokumenterfiler/notater/2010/notat no/globalassets/dokumenterfiler/rapporter/2013/rapport no/Lists/Publikasjoner/Attachments/1446/Arsrapport2017 no/om-oss/innsatsomr%C3%A5der/ no/upload/kilde/kd/pla/2006/0002/ddd/pdfv/269384-rammeplan no/upload/kilde/kd/pla/2006/0002/ddd/pdfv/269388-rammeplan noe Norge Norsk Nortvedt Nurs Nurse Nurse-physician nurse-physician nurses: nursing NVivo ny når observed of og OG også om om? omfang omtalt on oppdagelse oppfølgingsstudie oppgi opplevde opplæring opplæringen Oppmerksomhet opprettholde org/resources/Pages/Tools/SBARTechniqueforCommunicationASituationalBriefingModel Oslo: over overført oversett oversikt overveielser PA Pallerla pasientsikker pasientsikkerhet Pasientsikkerhet: pasientsikkerheten pasientsikkerheten? pasientsikkerhetsprogram pasientsikkerhetsprogrammet pasientsituasjoner patient pdf Pediatr pediatric perceptions performance: Pierre pilot plan PO positivt post potensial practicum praksis praksisfelt praksisfeltet pre pre-registration principles prioritert pro professions psychology påvirke QSOFA QSR qsrinternational Quality Quiz: Rammeplan Rapport raskere recall red reduces redusere Referanser regjeringen rekke research Research resource respondenter ressursforelesningen Resuscitation review review: rikelig Ringard risikoen Role-play role-play Rygge Rystedt rådighet safety safety: samarbeid sammenfallende samt Samtidig Sandvik satisfaction Satsinger Saunes SBAR scenarios Schlaudecker SE seg senior sentrale SERIES settings: Sharp Shin si siden sier sikkerhetskultur Simon simulation Simulation-based Simulering simulering simuleringene simulerte sin situational sju skal skape skill skills snakker Snowden som spesialisthelsetjenesten spesialsykepleiere Springer; SpringerLink spørsmål spørsmålsstillingen St stakes stede STEPPS® Stewart stille Stokke stort strategier Strategier structured Structured strukturen Strømme studentene Studentene studenter Studentlitteratur; students students: students’ Studien studien studier studiet study styrke større støtter subjects svakhet svart Svendsby sykehus sykehus: sykehus? sykehuset sykehuskontekst Sykepleien sykepleiere synes synliggjøre syntes systematic systematisk säkrare T-C Tan Teach team teamarbeid teams teamtrening teamwork technique teori teoriundervisning the The them Thesen tidlig Tidlig tidligere til tilbakemeldinger Tilgjengelig tilstand tilsvarende Tiltakspakke tiltakspakken TM to Today tolke Tools training tre tredjeforfatteren trodde tror trygg trygge trygghet tråd ts=159f9ca912b tverrfaglig tyde tydelig ubevisst UFD; ulikt undergraduate understanding undersøkt undervurdert unexpected Universitetsforlaget; unngått Use using Using utdanningen Utdannings- utfordrende utfordring utfordringer utg utilizing utvalget uønskede v2 van Van var ved veiledet verktøy Verspuy vet vi Vi video-stimulated videreutdanning viktig viktige vil vilje ville virtual viste vård være vært Wang well Windows wma World Zhou – Å Årsrapport å øke økt ønsket

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-21. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 1063.36 -0,1%
Dow: 33677,27 -0,20%
Nasdaq: 13996,10 +1,05%
FTSE: 6887,98 -0,04%
DAX: 15229,00 -0,04%
CAC 40: 6199,83 +0,25%
Nikkei: 29620,99 -0,44%
Hang S.: 28877,87 +1,40%
Oppdatert: 14.04.21 kl. 09:30
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 10,72 • USD 9,4
• SEK 102,26 • DKK 143,82
• GBP 12,05 • JPY 8,81
Oppdatert: 14.04.21 kl. 09:32