Til førstesiden »
Klikk: Helse 03.08.2020 kl. 10:15

Du trenger bare disse seks øvelsene

PT Annema Refsnes er favoritten til kjendiser som Tone Damli og Lise karlsnes. Her er hennes tips til å komme raskt i form.


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
"poppe" "åh 1-2 1-2-3? 30 90 105 absolutt albuene alder alene alfa alle alltid Alt alt altså Altså- an anbefaler anbefalte Andersen Annema annen annenehver annet anpusten antall arbeid armene armhevinger armmuskel at av avslutningsvis avsluttes avstand bak baken bakerste bakken bakken/ bakover balanse bare Bare barna bedre begynn begynne Begynne begynt behersker behøver belastning belastningen ben bena Bena benet benytte berører beste Beveg bevegelse bevegelser Biceps- biceps-curl ble bli blikket blir blitt BMILivstilsvalg bort bred Bruk bruke bruker bryst Bulgarsk Bulgarske bunner Burpee burpies Burpies Bytt både Både bøy Bøy cirka core-muskulaturen CORE: curl da Da dag dag: Damli danner danser de De deg dem den denne der deretter Dersom det Det di din dine disse disse:Push-up dra driver droppe du Du egen eksempel eksperten Eksploder eksplosivt ekstra eller elsker en En endel endring" endringer ene enkelt ENKELT Enkle enn er ER Er Erfaringen et ett etter etterhvert Eva eventuelt faktisk fall familien fantastisk fastelege favoritten feil fin fixes fjellklatrer flere flerleddsøvelser- fokusere for For foran forandret fordelene foredragsholder forlengelse form formen fornøyd fort forteller forvent fot foten Foto: fra fremover fremre fremste fullkroppsøvelser fungerer funker får fått færre Føl føler før fører først ført føttene gang ganger gata gi gjennomfør gjerne gjort gjør Gjør gjøre gjøres glad glidende god gode grader gulvet går gått ha hadde halvtime har hardkjøret hardt hele Hele heller helst helt hendene henge hennes hensiktsmessig Her her heter Hjelle hjelpe hjelper hjemme HJEMME-TRENING: hode hodet hoftebredds hoftebreddsavstand hoftene Hold holde holder holdes hopp Hopp HOPP hoppe hopper hun Hun hundre Husk huske hva hver hverandre hverdag hverdagen Hvil hvor Hvordan hyppig håpet hæl hælene hæler høyre idé igjen ikke Ikke imidlertid ingen innenfor isolerer Jeg jeg jo jobber kan karlsnes kilo kjapt kjempebra kjendiser kjent kjernemuskulaturen kjøpe kjøre Klarer klientene knebøy Knebøy knebøy- KnebøyKnebøy knedrag Kneet kneet knekkebrødkuren Knytt knærne kombinasjon Kombiner kombinere kombineres komme kommer kommet kondisen kondisjon kondisjonen kontinuerlig kontinuitet kopp Korona korona korsryggen Kostholdet kraftfullt krakk kropp Kroppen kroppen kroppsbygging kroppsdeler kroppsvekt krum kun La lander langs langsomt langt lar ledd legge lenge lengre Les lettere ligger lignende lik liker linje Lise litt Litt livsstilsvaner luften lårmuskler løft løftet mage magemusklene magen mamma man Man Mange mannen manualer mars Masse me med meg Men men mengde mens mestring Mestringsfølelse min minibands Minibands miste moro mot motet mulig mulige mulighet muskelgrupper mye mål måneder måtte Naardic naardic naturlig ned nedDen nemlig nesten no noe noen nordens norsk nye nytt Når når nødt oftere og Og også også: Ole- om Om omega online opp oppnå opprettholder over pappa par Pass pass peke Petter planke Planke planke- planken PlankePlanke plankeposisjon plankestilling Plasser posisjon positive press primært Privat prøve PT PT-timene PT-timer PT: pulsen push Push push- push-up push-ups pusten quick raske raskest raskt Refsnes regne repeter repetisjoner Resultatene resultater resultateter rett rumpa rumpe rumpeballene rygg Ryggen røre samme sammen samtidig Samtidig se seg Seks seks sekunder selv senk Senk senke senker ser sett Sett sette setter si side siden sidene sideplanke Sideplanke sideutfall sier sin sine sitter skader skal skammel skapte skritt skuffet skulder skulderbreddes skyves slapt slik slutten små snu som Spenn spenn spenne spenningen Spensthopp spesifikke sprek spør stabilitet Start starte starten starter Starter startet stedet steg sterkere stikke Still stillingen stol stor strak strake stram Stram strammer Strekk strekk strekker strikker stua styrke styrkende styrker stå står største super supert supre svai svaie- Svaret synes synet syns Sørg ta tar tenker ti tid tiden tidligere til tilbake Tilbakemeldingen tilgang tillegg timesvis ting tips TipsI to Tone TOPP: treffer trekk trekke Tren trene trener Trener trenger trening treningen treningsside treningsteenteret treningstrendenHun Trente triceps- triceps-press tung tunge tungt tyngre tåballene tærne tøff Uansett uansett udelt uke uken uker ulike underarm underbuksa underkroppen underlaget understreker underveis ups urealistisk ut ut!Små uten utenfor utfall Utfall utføre utfører utgangsstillingen utsiden utstyr UTSTYR: vanlige vanligvis vant varianter variasjoner ved Ved vekt Vekten vekten vekter veldig venster venstre viktig viktigste vil Vil ville vinkel virkelig viser vist vær være værste vært Yngvar Å å øk øke økter ønsker øvelse øvelsen øvelsene øvelser øvelser:Basisøvelsene

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 837.11 -0,21%
Dow: 26815,44 +0,20%
Nasdaq: 10672,27 
FTSE: 5777,18 -0,78%
DAX: 12366,91 -1,90%
CAC 40: 4687,38 -1,58%
Nikkei: 23204,62 +0,51%
Hang S.: 23235,42 -0,32%
Oppdatert: 25.09.20 kl. 13:20
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 9,85 • USD 8,8
• SEK 93,06 • DKK 131,97
• GBP 11,23 • JPY 8,08
Oppdatert: 25.09.20 kl. 13:12