Til førstesiden »
VG 01.06.2020 kl. 18:36

Oppslukende og frustrerende om kvinnelig sex. Bokanmeldelse: Lisa Taddeo: «Tre kvinner»

En av fjorårets mest omtalte, amerikanske bøker gjør sterkt inntrykk, men Lisa Taddeos «Tre kvinner» feiler i sitt hovedprosjekt: å skildre kvinnelig sex slik at færre fordømmer.

Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »

Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
01 06 18:36Kommersielt 20 30 379 aldri alle alt altså amerikansk AMERIKANSK amerikanske andreperson anmelder Anmeldt armene Aschehoug AschehougPris: at av av: banebrytende begjær behov berører beskrevet Beskrivelsene bestselgerlistene BjørheiPublisert: ble bli blir blitt bok Bokanmeldelse: boken bor Brend bruk budskap bygger både bøker datteren de De deg? deler den Den denTaddeo deres det Det dette Dette disse dokumentar dokumentaren dypt egen egne ektemannen Elin Elle Elling elsket en En England enn er Erotiske Esquire et etter ettertid fant feiler feministisk ferdig finner fjorårets flasher flere Flere for fordi fordømmer foregår forfatteren forhold forstå fortid fortsatt Foto: fri frigjørende frivillig frustrasjonen frustrerende frustrert fulgt Fått færre føle følelsene følelser følelsesmessig føler fører først gang gangene ganger generaliserende gjennom Gjennom gjennomsyrer gjort gjør Glamour glinsende godt grenseoverskridende hadde han handlingen handlinger har Helt helt hemmelighet hengir henne hennes herlig! hever Hilde historie historien historier hjertet hovedprosjekt: hun Hun hva hverdagen hvis hvor hvordan hvorfor høyere igjen ikke imot inn inntrykk Instagram jakt jeg Jeg journalist kan kjenne kjenner kl kr kropp kroppen kvinnelig kvinnelige kvinnene Kvinnene kvinnenes kvinnens kvinner kvinnerForfatter: kvinner» land ledd leker lenger lengsel lengter les leses lesingen lest leve lider ligger likhetstrekk Lina Linas Lisa litterære liv livene lockdown London lys lyst lærer magazine Maggie Maggies makt man mange mann mannen mannlig med meg men Men meningsløs menn menns merOg mest MeToo miljø Min minst moderne mål måtte Mørke mørke møter nettoppDet New nivået noe noen Noen nok norsk noveller ny Nye når ofre og også ogsåFikk ogsåKnausgård ogsåMin om omtalte onkelaktig opplevd opplever opprørt Oppslukende oppslukt oppvekst over pauser personer pisk plukker popartister potten premisser prisvinnende problemer problemet prosjektet: publikasjoner puling påtatt Rabattkoder refleksjon reklamerer relasjoner ren rir roman romanen romaner rundt SakprosaOversatt samarbeid: samfunnet samtidig seg sekstenåring seksualitet seksualiteten selv selvfølelse ser sett sette setter sex sexdagbok side Sider: simulert sin sine sitt sjangeren Sjelden skal skaper skildre skildrer skildres skrev skrevet slik Sloane snakkis SNAKKIS: solgt som spesielt spill steder stemmer sterkt stilling store StubbhaugForlag: står største sårbare ta Taddeo Taddeo: Taddeos TaddeoSjanger: tar tekkes temaene terningkast tid til tosomhet totalt Tre tre tredjeperson trist tross trygt tungekysset tv tv-serie Tvert ufrie under understreker ungdomskjæresten Unge ut uten uttalte valgene valgt Vanessa Vanessa: vanligvis vanskelig vei verdifulle vi viktig viktige vil ville Vis viser vondeste WaiteEn York «Tre å år åtte ønsker østers øyenbryn

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs