Til førstesiden »
Kampanje 27.05.2020 kl. 14:04

- Når reklamepausen blir en forlengelse av nyhetssendingene

- Vi må mer enn to år tilbake for å finne en måned med reklamefilmer med like lite effektiv oppmerksomhet, skriver Håvard Ose i Mediacom.


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
10 12 15 20 38 40 50 60 500 2015 2020 adresserer aldri alle aller allerede altså Andel andel andelen andre annen annerledes annet annonsøren annonsører april at av avsenderidentiteten avtar back-to-back bank barn bedre behov Behovet benyttes bidro bilder bildet Blant ble bli blir blitt bort butikker bygge både Da dagligvarer databaser de De deg deler dels delvis den Den denne derfor dermed desto Det det dette direktesendt disse disse: distinkt dobbelt driver driveren dørene effekten effektiv effektivitet effektiviteten egenskap ekstremt eller Emosjonell emosjonelle en En enda endrede endringer engasjere engasjerer enkel enn Enten entydig er erindring et etter Etter faktisk Faktisk fall fase fasen fem filmene filmer finne finner fire Flere flere fokuserer folks for For foregående forhold forklares forlengelse forrige forskjellen fortsatt forvente fotball fra Fra fravær fraværet fremstår fritidsaktiviteter funnene fysiske færøysk før Før først første gang gangen ganske gater gjenkjennelse Gjennom gjennomført gjennomsnittlig Gjenåpningen gjorde gjort gjør godt grader gradvis gått gøy hadde handler handlet har hatt hele helhet helst her hjelp hjemme hjemmekontorhverdag holde hovedsak hunger husker huskes hva HVA hverdag hvert hvilket hvor hvordan hvorfor Håvard høy høyere høyt idrettsplasser igjen ikke imidlertid imot indifferens indifferente indikasjon Inflasjon ingen inn Innen inngripende innhold involvere januar kan kjøpte Kjøre klar klipp komme kommunikasjon konsekvensene korona korona-filmene korona-filmer korona-pandemien koronafilmene koronafilmer koronamålinger koronatilpasset koronautbruddet kraftig krav kreativitet kun kunne langt lav lavere leke- lekt liga Like like liking likte liktes lineær lineært lite Lydbildet lykkes løft majoriteten man mange Mange marginalt mars med Mediacom Medievanene medievaner mellom men Men mens mental mer mest Metodikken minst mislikte moderat mot mulig mye myndighetene målingen målinger målte måned måneden måneder måttet møte ned nedslående nedtrapping negative nesten nok normal normalisert normalt norsk null ny nye nyheter Nyheter nyhetshungrige nyhetssendingene nyhetssendinger nylig Når Og og også Også OL om Om opp opplever oppleves oppmerksomhet oppnår opprettholde Ose overraskelse pandemien pekt perioder personer positiv potensialet pr praktisk Praktisk preges produsere prosent prosentpoeng publikum pulsen påske redusert rekke reklame Reklame reklame-erindring reklamebransjes reklamebørs Reklamebørsen reklamebørsen reklamefilmene reklamefilmer reklamen reklamen? reklamepausen reklameplassen rene restauranter restriksjonene Resultatene rett rettighetene rukket runder samme sammen samt samtidig Samtidig se seerminuttene seg seingen seks selger selv ser Sett sette si Siden sin sine sist siste skal skolene Skolene skriver skulle skyhøy slags slett snitt snittet solid som spente sport spør stadig startet stedet stemte stengt stengte sterkeste stiller Stoppe stoppes stor store står stått større største svakest Svaret svekkes svært særlig tatt telekomløsninger temmelig testede tid tidligere til tilbake tilbyr tilgjengelighet tilgjengeligheten tilleggs-oppmerksomheten tilnærming tilnærminger tilpasning tilpasningen tilstrekkelig to tomme tre TRP TRP-trykk trygghet trykk trykket tråd TV TV-innhold? TV-produksjoner TV-seing TV-seingen tvert ubestemt uke ukene ulike umettelig Under under underholdes underholdt unge uten utfordring utsatt utvalg uvanlig valget valgt vanlige vanskelig vante var vei velge velger verken verre vi Vi viktigere viktigste vil vise viser Voicen vs vurderes våre være vært å åpnet år årene én øker øvrige

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 801.68 -0,69%
Dow: 25827,36 +0,36%
Nasdaq: 10207,63 +0,52%
FTSE: 6157,30 -1,33%
DAX: 12528,18 -0,64%
CAC 40: 5007,14 -0,84%
Nikkei: 22306,48 +0,72%
Hang S.: 25373,12 +0,99%
Oppdatert: 04.07.20 kl. 18:20
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 9,85 • USD 8,8
• SEK 93,06 • DKK 131,97
• GBP 11,23 • JPY 8,08
Oppdatert: 04.07.20 kl. 18:12