Til førstesiden »
Medier24.com 23.05.2020 kl. 10:36

Hvorfor skal mediene med gamle inntektsmodeller favoriseres?

«Hvis krisepakken tildeles på basis av annonsesvikt istedenfor total omsetning vil det gå hardt utover de nye nettavisene», skriver to redaktører.


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
"Mediepolitikken 300 abonnement alene all alle allerede alt alvorlig alvorlige andel ANDERS andre annonseinntekter annonseomsetning annonseomsetningen annonser annonsesvikt annonsørene ansvarlig at av avgjørende bare baserer basert basis bedre bekostning belønne betydelig bidra bidrag bidrar bistår blir bordet bortfall bransje bransjeorganisasjonenes bransjeorganisasjoner bransjer BRENNA bruke bygger byråtjenester De de den der derfor Dersom dersom det Det dette digital digitale direkte disse dårligere eksempel eksempler eliminert eller en En endrer Energi24 energibransjen enerWE enn er et etablerte etter Event-inntektene events Fagpressen faktisk fall faller favoriseres? finansiere fjorårets fleste fokuserer for For fordi foreslår foreslåtte fornuftig forslag forstått fortiden fortsatt fra frem fremadstormende fremtiden frustrerende får følge gamle gang gi gir gjennom GLENN god Granvolden-erklæringen går gått ha har hardt hele hjelp hva hverandre Hvis hvordan Hvorfor håper høres høygir ikke ingen Ingen inkluderer innen innovasjon innovative innretning innsats inntektene inntektskilder inntektsmodeller interesseorganisasjoner istedenfor jobber journalistikk Journalistlag juni kampen kan kjempe kjempene kjemper kjøttvekta klart knappe knytte komme kommer kommersielle kompenserer konkurrenter konsekvenser Koronakrisen koronakrisen koronatider kraftig krisepakke krisepakken krisestøtte kriseutbetalingene kriteriet kritikk kroner kun kutte lagt landsforening Landslaget legges leserne LIE lignende likevel liten Lobbyvirksomheten lokalaviser lokalradioforbund mange mars med Med mediebedriftene Mediebedriftenes mediebransjen mediebransjens mediehusene medieinntekter mediemangfoldet mediene medieorganisasjonene medieøkonomien men mener Mens mens mer mest millioner minst modell mor mot mulig mye måter nettavisene nettavisene» nettaviser nettopp nisjer no noen nok Norges Norsk norske nye nyskaping nyskaping" offentlighet og også om omsetning opp oppfordrer opplyst opposisjonen ordningen oss over overleve pakke pakken pengene penger perioden podcaster potten produsere rammet reagerer redaksjonelle redaktør redaktører Redaktørforening regjeringen Regjeringen regjeringens Regjeringens rene ressursene ressurser samme sammen Samtidig se seg selskap selvsagt sikre sin sine skal skape skapt skjer skjøvet skriver Slik slik små snakker som stabil STANGELAND stigen stimulere store står størst største støtten støtteordningen syk syke sårt sørger ta tak teoretisk tid tidsalder til tildeles tilgodeses tilside tjenester to total totalomsetning tradisjonelle trekke trenger trengte ut utelukkende utenfor utilsiktede utover utvalgte vanskelig veldig verdiøkende vi Vi viktigste vil vinner vri vridning vris vår våre være vært «Hvis å åpenbart øke økonomi økt

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 866.16 +0,03%
Dow: 27657,42 -0,88%
Nasdaq: 10793,28 -1,07%
FTSE: 6007,05 -0,71%
DAX: 13116,25 -0,70%
CAC 40: 4978,18 -1,22%
Nikkei: 23360,30 +0,18%
Hang S.: 24455,41 +0,47%
Oppdatert: 19.09.20 kl. 09:30
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 9,85 • USD 8,8
• SEK 93,06 • DKK 131,97
• GBP 11,23 • JPY 8,08
Oppdatert: 19.09.20 kl. 09:32