Til førstesiden »
Barnehage.no 23.05.2020 kl. 06:27

Ja takk til kjepphestar i barnehagen!

«Eg har stilt meg sjølv følgande spørsmål den siste tida: Kva vil vera mitt viktigaste bidrag til dei håpefulle små?» skriv barnehagelærarstudent Martine Meel.


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
10-15 2016 aktivitetar aldri alle alt; andre anna annleis arbeid arbeida arbeidet arbeidsliv arbeidslivet arbeidsplass armar at At at: av bakgrunn bakgrunnen ballast barn Barn barna Barna barnehagar barnehage barnehagelærar barnehagelærarstudent barnehagen Barnehagen barnehagen! barnet behov behova bestemmer betre bidrag bli Born borna Borna bra brenn bruk bruke både dag de dei Dei deira del den desse Desse det Det dette Difor din driv dykk dårlegaste dømes eg Eg ei eigne ein Ein einskild eit Eit eller endringane endringar enn enten er etter familiar feira feirar feire ferdig fokusområde folk for For fordommar foreldre forholda formidla forsiktig Forstå forstå forstår fortelja fram framleis framover framtid framtida frå får følgande følgje føresetnadar gang gje gjeld gjelde gjennom gjennomføra? gjer gjera gjev gleda gode grensesetting grunnleggjande gutar ha hadde han hans har heile heime held heldig hindrar håpefulle høge høgt høgtidene høgtider identitet ikkje imot indirekte individuelle inkludera Ja jenter jobb jobba jobben kan kjenne kjepphest kjepphest? kjepphestar kjepphestar? kjønn kjønna klar Klar koma kongen Konkret kultur kulturell kulturelle kunne Kva kvar la leggje leiar leiken lenger likestilling Likeverd likeverdig likeverdige lista litt ljoset lokalsamfunn lukkast lyse læra lærer mange Mangfald mangfald mangfaldet markere Martine me med Meel meg meiner meining mellom men Men merkedagar mi min Min mindre mine mitt motivasjon mykje mål mørke nasjonalitetar no nok noko nokon Nokon nordmenn Norge norske nye når Ofte og Og også Også om omsorg omsyn open opne opp oppdragelse oppfølging opplegg opplevinga oss over Pedagogen pedagogisk Pedagogisk pedagogiske planlegg politisk praksis psykisk rasisme regelen religionen respekt respektera ressurs ressursen resultat rollemodellar rom røyst saman same samfunn samfunnet Samtidig samtidig seg seie seinsommaren sentralt ser set setja sett sin siste sjanse sjukdom sjå sjølv sjølvsagt skal skikk skikkeleg skjer skriv skule skulle Slik slike slit små små? småsnakkar snart som sosial sosialt spegla speglar språk språkbarrieren spørsmål staden starta statisk status stilt styrke større støtte sviktar syn særskilt ta takk tale talen tek Tenk tenkjer tida tida: tidleg tidlegare til Tilbake tilbake tilbod tillegg tilsett ting toleranse tradisjon tradisjonar trekkjer treng trengst tross trur trygg Trygg tryggheit Tryggheit trå tråd trøyst uavhengig ulik ulike Ulike ulikskap ulikskapane ulikskapar ulikskaper ulikt unik Unik unntaket ut utadvende utdanna utdanninga Utdanningsdirektoratet utfordrande utfordrar utfordring utfordringa utfordringa! utfordringar utforska utgangspunkt utgangspunktet utvikla utvikling utviklingsarbeid utviklingsarbeidet valt vanleg vanskeleg var ved vera verdiane verdiar verksemd vert vidareføra viktig viktigast viktigaste viktige vil ville visjon visjonar vår våre vårt ytterlegare «Eg Å å år økonomi økonomisk

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 832.41 -3,08%
Dow: 27685,38 -2,29%
Nasdaq: 11358,94 
FTSE: 5792,01 -1,16%
DAX: 12177,18 
CAC 40: 4816,12 
Nikkei: 23485,80 -0,04%
Hang S.: 24763,50 -0,62%
Oppdatert: 27.10.20 kl. 07:40
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 9,85 • USD 8,8
• SEK 93,06 • DKK 131,97
• GBP 11,23 • JPY 8,08
Oppdatert: 27.10.20 kl. 07:32