Til førstesiden »
VG 14.05.2020 kl. 13:22

Imponerende kontaktliste. Bokanmeldelse: «30 dager i april 2020» av Linn Skåber (red.)

En redaktør med en imponerende kontaktliste, og én tekst per dag i april 2020. Linn Skåber har på rekordtid satt sammen en situasjonsrapport fra Norge i coronaens tid.

Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »

Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
(red -Sider: 05 12 13:22Kommersielt 14 17 20 30 50 288Vis 379 2020 2020Redaktør: 2020» 3000 absolutt Ahus aktuelt aldersdiskriminering alle alt andre Anmeldt Anne april at av av: avbalanserte bare Bare befinner befrielse begynne best: bidragene bidraget bidratt Blant blikket blir blitt Bokanmeldelse: Boken boken bokens bortreistFor bruke bryter både corona corona-bok coronadagbok: coronaen coronaens coronatiden covid-19 Da dag dager Danmarkles de debrife den denne der dermed det Det disse DokumentarForlag: du dét egen Egon ekte eller ellers en En enkelt enn er et etter Facebook fandenivoldsk ferskvare fikk finne fleste folkens for forfattere forholder forholdet forlagene fornuftige fortvilelsen forvirringen Foto: fra Frode frontlinje frontlinjeMen frontlinjen Frykten funnet færreste gamle gir gjennom gjennomlevd gjør godt ha hadde ham han HansenEn har Harald heidundrende heldigvis hele heller helt hengende hensikt Her hete hjelper Hjorth Holstad horisont Hovdenakk Hovind Hun hva hverandre hverdag hvordan håpe ?30 høydepunkt igjen ikke Imponerende IMPONERENDE imponerende interessante intervjuet Isakstuen isolasjon Isolasjonen Jan Jarlsdatter Jeg Jensine jo kan Khan kjempet Kjærstad Kjærstads kl klarer Knut kommer konsentrasjonsproblemene kontaktliste kort kreftoperert kunne laget lagring landes langvarig lege leger lenge! lengter lengtet les Lest lest levere leverer levert ligger Lindell Linn litterær Litterære litterært luften løfte løpet løse Mahmona man mange Margit mars med meg men Men mening menneskene mennesker mer merles mest metafor Monica Mosli mot nedstengningen nettoppKjente noen nok Norge normalsituasjon nylig : når Nærum nødvendige og Og også ogsåFeberhett ogsåLinn ogsåStordalen Olea om oppsummerer oss pandemiens per perspektiver PitchPris: plass plutselig profesjonelt Publisert: pulsDet påvirket Rabattkoder Ragde Ragde? rapporterer REDAKTØR: redaktør redd refleksjoner rekordtid risikosonen samarbeid: samme sammen satt savnet Schau sees seg Seierstad selger selv selvfølgeligheter selvvalgte Shakar siden sin Sindre Siste: sitt situasjon situasjonsrapport Sjanger: sjelden Skaug skildrer skrivende skriver skulle Skåber Slik slutte slående smått snakk snille Solgt Som som sosial Stanghelle stua Sverige Sæther tatt tekst teksten tekstene tekster temperament tenkende tid til tilbake Tina trigget tro tror trussel Trygve tåle underspilte ungdomsperspektivet Unni USA ut utfordrende utgangspunkt uvirkelige var venner verdt Vi vi videre Vigdis vil virke virker vis viser vondt vårdagene våren vær Zeshan «30 Åsne å år én

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs