Til førstesiden »
Kampanje 20.04.2020 kl. 07:31

- Koronakrisen løfter papirmediene

- Tall for Norge i mars viser at 17 prosent leser aviser hyppigere enn tidligere, skriver Knut-Arne Futsæter.


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
&; 000 17 20 21 30 38 50 2019 2020 abonnerer alle Aller aller Amedia Analyser analyser andel andre anledning annonsører anta april at av aviser avishusene avislesende avkastning bare Barometer befester befinner beskriver blader Blant blant Blichfeldt Brukerne både Både com! Covid-19 COVID-19 de De den denne Denne det Det Dette dette digitale digitalt eAviser egen Egmont eller en endres endret endring endringsindeks endringsindeksen enn Enten er et faser Ferske flere fleste folk folket folks for Forbruker forbrukeratferd fordype forhold forlagene forlagshusene forrige forskjeller fortsette fra Futsæter følger før generelt Generelt gir gjelder gjennomført gjør god grunnleggende går har hatt Her hjemme husstand hverdagen Hvorvidt hyppigere høye høyere Ifølge ikke imidlertid indikasjon indikasjoner Ingvar inne internasjonal internasjonale intervju Italia Jan Kampanje kan Kantar Kantars Kina kino kjøpsvaner Knut-Arne koblet kommer kommunikasjonstrykket konstant konsum konsumet kopi koronakrisen Koronakrisen krisetider land landene langsomt: lese leser leserne leservanene lesetid Lesing lesing leste like lojale lojalitet lokalaviser lokalt lys løfter løssalg magasin magasiner magasinleserne man mange markedsmessige mars med Media mediebruk mediebruken mediekategoriene medieundersøkelsen melde men mens mer mindre minst mobil målingen måned nasjonalt nedgangstider negativ nettbrett nivåer noe noen Nordmenn Norge normalt norske nyheter nyhetshungrig Når når offisielle ofte og også om omfatter oppgir oppholdt opplagstall opplevd opplever ord oss pandemien papiravis papiravisene papiraviser papirmediene PC plattformer pleier positiv positive preget primært prosent påske påsken påvirke resultatene rimelig salgsperiode samfunnet samfunnsmessige samlet Sandvik seg senere ser sett si siden sikkert sin sine siste skjedd skriver skyldes slik slutten som sosiokulturelle spesielt sterk sterke sterkt stilling stillingForeløpige Storbritannia store studie Studien styrker svak svarer syv særinteresser tall Tall tett ti tidligere til tilbake tilbakegang tillegg totalt tradisjonell trend ukeblader ulike under Undersøkelsen utviklingen vanskelig var vekst veksten vi vil viser vært Økt å årene øke øker økt

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-20. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 866.16 +0,03%
Dow: 27657,42 -0,88%
Nasdaq: 10793,28 -1,07%
FTSE: 6007,05 -0,71%
DAX: 13116,25 -0,70%
CAC 40: 4978,18 -1,22%
Nikkei: 23360,30 +0,18%
Hang S.: 24455,41 
Oppdatert: 21.09.20 kl. 02:20
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 9,85 • USD 8,8
• SEK 93,06 • DKK 131,97
• GBP 11,23 • JPY 8,08
Oppdatert: 21.09.20 kl. 02:12